Google AdWords Remarketing

Objavljeno : 22.01.2015 Čitanja : 1040

Remarketing je najbolji način da povećate prodaju i stvorite svijest o brendu, na način da vaši oglasi konstantno prate klijente koji su prethodno posjetili vaše web sjedište.
 

Kako funkcionira?

AdWords nudi oglašavanje na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži. Remarketing je opcija koja se prikazuje na Google prikazivačkoj mreži koja se broji u milijunima web sjedišta. Nakon što dovedete posjetioce na svoje web stranice, bilo preko plaćene kampanje ili organskim putem, oni su registrirani kao vaši potencijalni kupci i njima se vaši tekstualni i slikovni (banner) oglasi konstantno prikazuju prilikom daljnjeg "surfanja" na internetu. Prilikom izrade remarketing kampanje moguće je odrediti broj pojavljivanja vaših oglasa, i točno odrediti kojim posjetiocima prikazivati oglase na prikazivačkoj mreži, dali bilo kome tko je posjetio vaš web ili samo određenim posjetiocima koji su otvorili određenu web stranicu vašeg web sjedišta.
 

Primjer iz prakse

Zamislimo tvrtku koja se oglašava na Google pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži. Isto tako želi napraviti remarketing kampanju za sve one koji su pristupili bilo kojoj web stranici njihovog web sjedišta. Nakon što je kampanja postala funkcionalna, u svojoj kampanji može pratiti broj posjetioca koji su uključeni u njen remarketing plan. Nakon toga, svim posjetiocima koji su posjetili njihove web stranice prikazivat će se oglasi na svim stranicama koje budu posjećivali a uključene su u Google prikazivačku mrežu. Ogroman broj web stranica uključen je u Google prikazivačku mrežu, što znači da će se njihovi oglasi prikazivati korisnicima interneta dok surfaju na najpoznatijim portalima i web sjedištima poput Youtube-a ili Index.hr-a.


Kako izraditi AdWords remarketing kampanju?

Na vašem AdWords računu kliknite na Biblioteka za dijeljenje - Publika - Prikaz - Popis za ponovno osmišljavanje strategije, nakon čega trebate odrediti pravila remarketinga.


Primjer iz prakse remarketing kampanje naše tvrtke