SEO osnove

Objavljeno : 05.12.2014 Čitanja : 744

Pitanje svih klijenata koji posjeduju web stranicu uvijek je isto: Dali ću biti prvi na Google-u?

Odgovoriti na to pitanje je jako teško. Možda bi bilo bolje postaviti pitanje na sljedeći način: Za koje ključne riječi će moje web sjedište postići najbolje rezultate i što treba uraditi da se stranica prikaže na prvim stranicama najpoznatijih svjetskih tražilica. Odgovor nije jednostavan kao ni pitanje. Optimizacija treba biti razrađena prije fizičke izrade web stranice. Faktori koji trebaju biti razrađeni:

Domena

Izbor naziva domene najvažnija je stvar pri optimizaciji vaše stranice. Naziv domene nesmije biti predugačak i mora točno opisivati ono što web predstavlja.

Title

U title stranice postavite ključne riječi za koje želite da se stranica prikazuje i one koje najbolje opisuju web stranicu.

Meta Description

Unesite opis stranice i svakako koristite ključne riječi. Nemojte forsirati ključne riječi i neka u descriptionu budu 2-3 rečenice.

h1,h2,h3...

Naslove koji opisuje sadržaj stavite unutar tagova h1,h2 itd. s naglaskom da h1 naslov bude glavni naslov, h2 sporedni...

Alt tag

Opišite svaku sliku unutar alt taga sa riječima koje točno opisuju sliku.

Naziv linkova

Linkovima koje stvarate na svojem web sjedištu dajte odgovarajući naziv koje će odgovarati sadržaju na koje vode.

Sadržaj

Tekst koji unosite neka sadrži ključne riječi za koje želite postići najbolje rezultate pretrage, ali nemojte ih forsirati. Nikako nemojte prepisivati tekstove sa drugih stranica jer stvarate kontra efekt. Originalni sadržaj se cijeni i za njega ćete sigurno biti nagrađeni.

Nakon što ste sve obavili Vaš posao još nije gotov. Svaka stranica ima svoj page rank kojem se raspon kreće od 0 do 10. Vaš web nakon izrade ima 0 i vrlo korisno bi bilo da stranica koja ima visoki page rank i kojem je sadržaj sličan vašemu linka na Vas.

Ukoliko netko linka na vaš web imajte na umu da linka na pravi način.

Npr. Bavite se prodajom automobila i imate svoju web stranicu. Ugledni portal linka na vašu stranicu u sljedećem tekstu: Provjerite najbolje automobile. Ukoliko je link cijela ova rečenica to je vrlo dobro za vas jer link koji vodi do vas sadrži ključne riječi koje su relevantne za vaše poslovanje.

Loše linkanje istog primjera bilo bi da je navedeni portal stavio link na Vašu stranicu na sljedeći način: Provjerite najbolje automobile ovdje.-s tim da je link riječ ovdje.

Klijenti koji izrađuju web imaju nerealna očekivanja u vezi rezultata na tražilicama jer vrijeme je također jedan od faktora koji utječu na rang stranice. Što je domena starija to je veća mogućnost da vaš web postigne bolje rezultate.

Za brze rezultate trebate pokrenuti AdWords kampanju.


Komentiraj članak:

Prijavi se za komentiranje:

Kako bi komentirali članke prijavite se pomoću korisničkog imena i pin-a. Nakon što se jednom prijavite Vaši podaci biti će zapamćeni prilikom sljedeće prijave. Jednom korišteno korisničko ime biti će zauzeto svim ostalim korisnicima. Ukoliko Vas sustav odjavi biti ćete u mogućnosti ponovno se prijaviti korištenjem pin-a unešenog prilikom prve prijave.

Korisničko ime:

Pin:

Dobrodošao,