Facebook & Instagram marketing
Dogovorite besplatnu analizu sada !
Sfera društvenih mreža idealna za oglašavanje
Društvene mreže zvijezdano su nebo prepuno nebeskih tijela a upravo vam mi pomažemo da usmjerite svoj teleskop prema onim zvijezdama koje doista možemo pretvoriti u vaše realne kupce ! Milijunska publika dostupna kojoj možete predstaviti svoje poslovanje definitivno je prilika za svako poslovanje, a filtirati korisnike popularnih društvenih mreža kako bi oglašavanje donijelo opipljive rezultate naš je glavni zadatak.
Facebook i Instagram danas su neizostavni dio svakodnevnog života i biti vidljiv na društvenim mrežama “oživljava” vaše poslovanje u očima brojnih korisnika – dijeli kvalitetne sadržaje i informacije i zainteresirajte publiku za vaše proizvode i usluge !
povećajte publiku
Milijuni korisnika svakodnevno provode vrijeme u svijetu društvenih mreža što ovaj oblik marketinga čini neizbježnim !
Izgradite brand
Probudite svijest o vašem poslovanju i prisutnosti na tržištu bez obzira djelujete li na lokalnoj ili regionalnoj razini.
predstavite sebe
Na najbolji način opišite svoje poslovanje i kroz praktične primjere prikažite kako baš vi možete riješiti nečiji problem !
stvorite rezultate
Postignuća u vidu više korisnika društvenih mreža kojima više niste nepoznanica odrazit će se na vaše poslovanje i u konačnici povećati prihode.
Kud plovi ovaj brod – Facebook ili Instagram?
Što odabrati i gdje se bolje oglašavati ? Vječno pitanje na koje ne postoji sveobuhvatan odgovor. Naime, kada se pristupa oglašavanju putem dviju najpopularnijih društvenih mreža treba u obzir uzeti više faktora a daleko najbitniji su koja je priroda Vašeg poslovanja i gdje Vaš savršeni kupac provodi vrijeme.
Primjerice, bavite li se prodajom kozmetike na lokalnoj razini, Instagram oglašavanje nameće se kao sasvim logičan odabir s obzirom na to da je ono što je vizualno ključ Vaše prodaje i uspjeha. Međutim, prijevoznik ste opasnog tereta u međunarodnom transportu i vaše se poslovanje temelji na povjerenju i odnosu s klijentima, onda definitvno u obzir treba uzeti Facebook. Napravite objavu koja će usmjeriti korisnike na Vaš najnoviji blog sadržaj na webu i potvrdite se kao pravi izbor i pouzdani partner u poslovanju.
To dakako ne isključuje mogućnost da prodavač kozmetike sastavi blog na temu “Kako napraviti profesionalni makeup kod kuće” i time pridobije simpatije i nove vjerne korisnike. Stoga se u praksi najčešće radi o kombinaciji oglašavanja kroz oba navedena kanala.
spaceshuttle oglašavanja !
Društvene mreže su idealan način da se približite točno onom krugu ljudi čiji se interesi podudaraju s vašim proizvodima i uslugama. Zamislite svog idealnog kupca i usmjerite svoje poslovanje prema njemu !
Oglašavanje putem ovih kanala daje nam mogućnost da svoje sadržaje prikazuje točno definiranoj publici, uzevši u obzir dob, spol, interese, ponašanje i slično, stoga možete biti mirni – vaši se oglasi prikazuju baš ondje gdje trebaju !
Što vas zapravo zanima ?
Isplati li se danas oglašavanje na Facebooku ?
Facebook je itekako popularan i u današnje vrijeme i unatoč sve većem rastu Instagrama i Tik Toka i dalje predstavlja ogromnu platformu koja je neizbježna za svakog tko se ozbiljnije namjerava oglašavati putem interneta.
Što je strategija Facebook oglašavanja ?
Strategija oglašavanja na Facebooku ključ je njenog uspjeha a društvene mreže daju nam mogućnost da pronađeno upravo one korisnike koji mogu postati naši realni kupci. Kvalitetno napravljena strategija odgovara na mnoga pitanja kao što su: koji je naš cilj oglašavanja, kakve sadržaje, kada i u kojem obliku objavljujemo, kome prikazujemo svoje sadržaje i koliko dugo, koliki su optimalni troškovi oglašavanja i slično.
Zašto koristiti Instagram oglase ?
Instagram oglašavanje savršeno je za proizvode i usluge koji se temelje na vizualnom dojmu kao što su kuhanje, estetski proizvodi, make up, odjeća i slično te je za takva poslovanja kvalitetno instagram oglašavanje neizostavno. Međutim, s obzirom na to da broj korisnika kontinuirano raste, ovu društvenu mrežu itekako treba shvatiti ozbiljno.
Jesu li Instagram oglasi bolji od Facebooka i mogu li zajedno ?
Ovisno o tome kojom se djelatnosti bavite i što namjeravate oglašavati, donosi se odluka koja vam društvena mreža bolje odgovara i može donijeti bolje rezultate. S obzirom na to da su ove platforme usko povezane, čest je slučaj paralelnog oglašavanja na obje društvene mreže.
Koliko košta oglašavanje na Facebooku ?
Budžet za vaše Facebook oglašavanje kreiramo zajedno, međutim u obzir treba uzeti obujam poslovanja i pronaći razuman budžet koji će nam donijeti željene rezultate. Primjerice, razlikuju se budžeti lokalnih gospodarstava s malom konkurencijom od budžetiranja proizvoda koji mora naći svoj put na već zasićenom tržištu.
Koje su različite vrste Facebook oglasa ?
Postoje različiti načini oglašavanja na Facebooku. Što se tiče formata, oglasi mogu biti u obliku slike, kolekcija slika, video zapisa ili sve popularnijeg carousel oblika. Dalje, oglasi će se razlikovati s obzirom na njihov cilj ( zapošljavanje, uspostava odnosa s korisnicima, povećanje svjesnosti o brandu i dr. ), trajanje i budžet ali i publiku kojoj se prikazuje.
Koje su prednosti Instagram oglasa ?
Instagram je vrlo popularan među mlađom populacijom koja je možda upravo ona generacija koja će uskoro biti ili je već vaš potencijalni potrošač ! Povećati svjesnosti o vašem poslovanju i povećati obujam tržišta kroz pratitelje znatno može poboljšati vaše rezultate.
Jesu li Facebook oglasi jeftiniji od Instagram oglasa ?
Iako vaš budžet dogovaramo s vama i u potpunosti ga prilagođavamo kako bi pronašli razumne troškove oglašavanja s obzirom na željene rezultate, posljednja istraživanja pokazuju kako zbog svoje sve veće popularnosti oglašavanje na Instagramu ima prosječno veći CPC (Cost per click).
Odrađenih projekata
aktivnih klijenata
Popijenih kava
Godina iskustva
Lajkovi nisu najbtnija stvar !
I dok velika većina populacije “pati” od lajkova, vjerovali ili ne, nas oni uopće ne zanimaju – kada analiziramo kampanju oglašavanja društvenim mrežama, broj lajkova na određenoj objavi ne spada ni približno među ključne pokazatelje uspješnosti ( KPI ).
Pokazatelji kao što su broj prikaza našeg oglasa ( Impressions ), koliko oglas ima klikova u odnosu na prikaze ( CTR ), broj korisnika pojedinačno koji su vidjeli oglas ( Reach ), koliki je trošak oglasa za tisuću prikaza ( CPM ) i brojni drugi mnogo su relevantniji pokazatelji koliko je kampanja bila uspješna.