Izrada web stranica
Dogovorite besplatanu analizu sada !
BESKRAJNI SVEMIR INFORMACIJA O WEB STRANICAMA
Oglašavanje društevnim mrežama, Google oglasi, sve je to divno i krasno. Međutim, sve to ne vrijedi ništa ako Vaša web stranica nije na kvalitetnoj razini – ni najbolji oglasi vam onda ne mogu pomoći. Oglasi mogu uspješno dovesti korisnika na stranicu, međutim, što će on raditi na vašem webu, koliko će vremena provesti i da li će donijeti konačnu odluku o kupovini, što je u konačnici mjerilo za uspješnost kampanje oglašavanja s ciljem povećanja prihoda, u najvećem postotku ovisi o korisnikovom iskustvu na stranici.
Mnogi su koraci kako popraviti Users experience (UX) na web stranicama i popraviti svoj status na Google tražilicama, a ponekad i detalji poput jasnog i vidljivog CTA u kontrasnoj boji mogu rezultirati puno boljom konverzijom i rastu broja korisnika. CTA buttoni koji nisu vidljivi ili ne vode na željene destinacije na webu potencijalno su jedan od uzroka lošeg iskustva pri posjećivanju stranica.
Bogat sadržaj
Bez kvalitetnog sadržaja, vaš web kao da i ne postoji – ne samo u očima korisnika, već i Googlea !
Brzina učitavanja
Korisnikovo vrijeme je neprocijenjivo – nitko doista ne želi gubiti vrijeme čekajući na učitavanje !
Efektan dizajn
Zapamtimo da su ljudi vizualna bića – moderan dizajn privući će korisnike da posjete vaš web !
Jasna navigacija
Izuzetno bitna stvar za user experience koja se često zanemaruje pri izradi weba upravo je navigacija !
LANSIRANJE VAŠEG WEBA U SEKUNDI
Koliko ste spremni pričekati da se web stranica učita prije nego napustite istu i potražite sreću na drugom mjestu ? Najčešće to iznosi nekih 5 do 6 sekundi, nakon kojih korisnci izgube strpljenje. Međutim, koji je razlog za sporo učitavanje stranice ? Daj Bože da je to prevelika posjećenost vaše webu i da server jednostavno ne može obraditi toliko zahtjeva.
Međutim, istina je najčešće drugačija, a da bi se stranica učitala u optimalnom vremenu treba pripaziti na nekoliko detalja kao što su preveliki mediji na webu. Sadržaj, dakle, treba dobro isplanirati a naročito treba uzeti u obzir rezoluciju slika koje su možda upravo razlog zašto posjetitelji u rekordnom roku napuštaju vaš web !
BITNE WEB SITNICE…
Jasna navigacija i korisni linkovi koji će pomoći vašim posjetiteljima da uživaju svoje vrijeme na vašem webu izuzetno su bitni za njihovo iskustvo – ne treba komplicirati i nipošto usmjeravati korisnike na mjesta koja nisu relevatna za temu.
Također, koliko vremena dnevno provedemo na mobilnom uređaju ? Da, znamo… previše ! Isto je i s vašim webom, najviše će posjeta vjerojatno doći upravo preko pametnih telefona – užasno je bitno da je prikaz na mobilnim uređajima kvalitetan i dostojan kako bi se izbjegle neugodnosti pri pregledu vašeg web mjesta !
Što vas zapravo zanima ?
Kako se definira cijena web stranica ?
Cijene web stranica definiraju se ponajviše prema obujmu projekta odnosno koje sve tehnologije moraju biti primjenjene kako bi vaš web bio funkcionalan i potpuno prilagođen vašem poslovanju. Osim dizajna, sadržaja, responzivnosti i sličnih radnji, valja istaknuti i godišnje troškove zakupa domene (vaše virtualne adrese) i hostinga (vašeg mjesta u virtualnom svemiru).
Kako povećati posjećenost web stranice ?
Povećati posjećenost web stranice ključan je korak nakon njenog lansiranja, a postiže se uz pomoć kvalitetnog sadržaja (content marketing), oglašavanja putem raznih kanala kao što su Google tražilice i društvenih mreža kao i SEO optimizacijom vaše stranice.
Što je taj Seo i zašto je on bitan ?
SEO (Search engine optimization) proces je koji poboljšava vidljivost vaše web stranice na web tražilicama, stoga je izuzetno bitna stavka u vašem digitalnom svijetu. Kada pričamo o SEO optimizaciji najčešće se to odnosi na optimizaciju stranice u smislu analize ključnih riječi i stvaranja kvalitetnog sadržaja koji su relevantni za pretraživane ključne riječi.
Što je bounce rate i kako ga popraviti ?
Bounce rate pojam je kojim se u analitici web stranice smatra pojava kada posjetitelj dođe na vašu web stranicu, ali ju ubrzo napusti bez da ode na drugu stranicu ili poduzme određenu akciju na webu i kao takav uzima se kao ozbiljno mjerilo za relevantnost vašeg sadržaja i kvalitetu stranice. Da bi se smanjio bounce rate na webu poduzimaju se akcije poput responzivnosti stranice, optimiziranja brzine, stvaranja jasne i nezbunjujuće navigacije, kreiranja kvalitetnog i relevantnog sadržaja kao i postavljanja vidljivih i korisnih CTA buttona.
Zašto se stranica sporo otvara ?
Ne postoji ništa gore od toga da se stranica kojoj želimo pristupiti sporo učitava – najčešće korisnici gube strpljenje ako ne dođu do željenog sadržaja u roku od 5-6 sekundi i napuštaju web mjesto. Kako bi izbjegli takva i slična iskustva treba optimizirati sadržaje i slike, izbaciti nepotrebne elemente, odabrati kvalitetne web hosting pakete i poduzeti ostale korake kako bi performans vaše stranice bio što bolji i brži.
Što posjetitelji najviše gledaju na webu ?
Analizom vaše web stranice brzo možemo doći do podataka gdje vaši posjetitelji najviše provode vremena i na koje stvari najčešće “klikaju”, a dosta se pažnje posvećuje na stranicu “O nama” koju mnoga istraživanja ističu kao najposjećeniju stranicu. Stoga se ta stranica koristi kao on page marketing u sklopu content marketing strategije, a izuzetno je bitno da je orijentirana prema kupcu(posjetitelju) i kako vi možete biti korisni njemu – umjesto da sadržaj formiramo kao prikaz vaše povijesti i uspjeha, ponudite publici riješenje !
Što znači da je web responzivan ?
Responzivonst weba podrazumijeva da se njegova funkcionalnost i izgled dizajna ne umanju s obzirom na to kojim uređajem se posjećuje i u kojoj rezoluciji se prikazuje. Potpuno responzivan dizajn sadrži sve bitne značajke kvalitetnima i izuzetno je bitna stavka u posjećenosti vašem webu i iskustvu korisnika – danas stranice ionako broje najviše posjeta putem pametnih telefona !
Što je bitnije, dizajn ili sadržaj weba ?
Avantura za jednu noć ili materijal na duže staze – upravo bi tako opisali odgovor na ovo pitanje. Atraktivan dizajn definitivno je nešto što osvaja posjetitelja na prvu, međutim, sadržaj je izuzetno važan kako bi ga se zadržalo na webu i steklo njegovo povjerenje. Google će vas favorizirati na tražilicama i zbog kvalitetnog sadržaja i zbog responzivnog dizajna stranice.
Projekata
Aktivnih klijenata
Popijenih kava
Godina iskustva
kvaliteta web stranice
Vodite li svoje posjetitelje na putovanje vašim web mjestom, bounce rate i time on page najčešće se uzimaju kao mjerodavni pokazatelji kvalitete sadržaja. Bounce rate ukazuje nam na stopu posjetitelja weba koji su otvorili stranicu i zatim je napustili, ne nastavljajući svoju pretragu na našim stranicama, dok se time on page odnosi na vrijeme provedeno na stranici.
I dok nam visok bounce rate i nizak time-on-page najčešće nisu prijatelji i mogu reći mnogo o našoj (ne)kvaliteti, ipak postoje i iznimke ! U slušaju da korisnik pretražuje neku specifičnu informaciju poput “Kolika je udaljenost između Zemlje i Sunca?”, visok bounce rate i nizak time-on-page mogu značiti kako je relativno brzo pronašao odgovor (cca. 150 milijuna kilometara!) i zadovoljan napustio web.
