Content marketing
Dogovorimo besplatnu analizu sada !
Odani sluga google istraživanja
Ako promatramo Google kao vladara digitalnog svemira, njegov najodaniji podanik definitivno je sadržaj (content) ! Kontinuirano kreiranje zanimljivog i relevantnog sadržaja nešto je što Google oduvijek favorizira i što vas u njegovim očima čini najboljim rezultatom pretrage njegovih korisnika. Zadržite posjetitelje na vašim stranicama, zainteresirajte ih još više za vaše proizvode i usluge – content marketing uvjerljivo je najbolji način da zaradite brojne simpatije, stvorite autoritet oko vašeg poslovanja i ostvarite jedinstven odnos s vašim korisnicima.
Također, content uvijek ide ruku pod ruku Google oglasima – čak i ako se pronađu super ključne riječi za vaše poslovanje s malom konkurentnosti, koliko god uložili u kampanju ona neće biti uspješna ako se na vašem webu ne nalaze sadržaji relevantni za definirane pojmove i Google vas neće predložiti svojim korisnicima kada oni uistinu ne mogu pronaći odgovore na vašem web mjestu.
budite originalni
Prvi obradite neku temu i problematiku koja brine vaše publiku – to neće proći nezamijećeno !
budite redoviti
Dobro isplanirajte kada i što objaviti, stvorite kontinuitet kako bi imali poseban odnos s vašom publikom !
ponudite rješenje
S obzirom na svoje iskustvo, jasno predstavite svoje stavove i odgovore prema danoj problematici – publika to cijeni !
dijelite sadržaj
Da bi vaš rad bio prepoznat, podijelite ga na društvenim mrežama i omogućite isto svojim posjetiteljima !
Content – Suputnik za dugoročne ekspedicije!
Kvalitetnim sadržajem Google će vas preferirati u odnosu na konkurenciju, međutim, to putovanje definitivno nije za one koji traže slavu preko noći. Content marketing proces je na dulje staze, za razliku od Google oglašavanja, ali njegovi su rezultati mnogo prirodniji.
Da bi vas se svrstalo među vodeće rezultate pretrage ponekad zahtijeva dosta vremena, pripremite se na višemjesečno objavljivanje prije nego osjetite prve rezultate – ali jednom kad se publika ukrca na vaš brod samo je svemir granica vašeg poslovnja !
Lansirajte se u orbitu potpuno besplatno !
Ono što mi smatramo najvećom prednošću content marketinga je što vas on može, za razliku od plaćenog oglašavanja, lansirati na vodeće pozicije Google tražilice besplatno. Dopustite si biti kreativni i strpljivi te zauzmite organskim putem vodeće pozicije u pretragama koje se odnose na teme o kojima stvarate sadržaje.
Što bogatiji sadržaji i njihovo redovito objavljivanje to ćete se prije pronaći u odabranom društvu vodećih autoriteta na vašem tržištu koje će Google “servirati” svojim korisnicima kako bi njihovo zadovoljstvo bilo potpuno.
što vas zapravo zanima ?
Što je točno Content marketing ?
Content marketing odnosi se na stvaranje relevantnog, kreativnog, stručnog a opet zanimljivog sadržaja na web stranicama i sve je popularniji oblik digitalnog marketinga, naročito kad se radi o B2B poslovanju. Opisati svoje poslovanje na kreativan ali stručan način podići će vidljivost vaše stranice organskim putem, predstavit će vas kao najbolje rješenje problema i pouzdanog partnera u poslovanju !
Funkcionira li zaista content marketing ?
Svi mi volimo istraživati internetom i prikupiti što više mogućih informacija prije nego se odlučimo za suradnju i kupovinu proizvoda. Stoga, kroz kvalitetu sadržaja web stranice zadržati ćete i stvoriti odnos s posjetiteljima vaše web stranice i stvoriti autoritet i povjerenje na svom tržištu. Content marketing izuzetno je bitna i uspješna strategija za B2B poslovanja jer njihovi klijenti ne donose odluku o kupovini na temelju želja i emocija, već im je potrebno puno više informacija da bi se poduzela takva akcija.
Kako postaviti strategiju objavljivanja sadržaja ?
Strategija content marketing sastoji se od nekoliko bitnih koraka odnosno faza koje se trebaju redom ostvariti:
- Pretraga problematike i ideje o sadržaju
- Planiranje vrste sadržaja
- Planiranje rasporeda objave sadržaja
- Kreiranje sadržaja
- Distribucija (dijeljenje) sadržaja
Cilj strategije kreiranja sadržaja mora biti jasan kao i kome je taj sadržaj namijenjen.
Ne znate o čemu pisati i nemate dovoljno vremena ?
Analiza ključnih riječi i izraza koje korisnici pretražuju na internetu ne daje nam samo uvid kako optimizirati Vašu Google Ads kampanju, već možemo na temelju njih kreirati sadržaj o relevantnim temama koje možda nisu zastupljene na ostalim stranicama i tako biti prvi koji će obraditi i predstaviti određenu temu. Za sve to je, naravno, potrebno vremena, znanja i vještina – stoga ne čudi da sve veći broj kompanija koje su prepoznale potencijal u stvaranju sadržaja angažiraju stručnjake za digitalni marketing.
Zašto je Content marketing bitan ?
Kreiranje kvalitetnog i originalnog sadržaja izuzetno je bitno u stvaranju odnosa s publikom i njenom povećanju, izgradnji autoriteta svojeg branda na području vašeg djelovanja i u konačnici uvjeravanja posjetitelja da ste vi pravi odabir. Također, Google će vas kroz vrijeme prepoznati relevatnim za korisnikove pretrage što će popraviti vaš položaj na tražilici !
Koji je najbolji način da se objavi sadržaj ?
Ovisno o temi koju planirate obraditi, odabire se najbolji način njenog prikaza: blog objave, video sadržaj i slično. Najčešće ljudi informacije bolje primaju vizualno, pa im je lakše pratiti temu kroz video sadržaj, međutim, blog objave s vizualima poput grafikona također postižu izvrsne rezultate. Najbitnije je da, kad se jednom odlučite za content marketing, budete redoviti i periodički kreirate sadržaje kako bi se stvorio što bolji odnos s vašom publikom.
Što odabrati, Content marketing ili Google oglašavanje ?
Kvalitetno Google oglašavanje instantno će vas smjestiti na vodeće pozicije pretrage, dok pomoću content marketinga taj je proces organski i ekonomičniji, ali i dugotrajaniji. Ipak, ova su dva pojma međusobno povezana jer oglašavanje za ključne riječi pretrage neće dati dobre rezultate ako doista ne postoji njima relevantan sadržaj na webu.
Mogu li sadržaje objavljivati sam/sama ?
Želite li se samostalno upustiti u kreiranje sadržaja to je apsolutno vaše pravo ! Mi vam omogućavamo korisnički pristup vašoj web stranici tako da možete i sami sudjelovati u kreiranju sadržaja na njoj – samostalno napišite blog objavu, ponudite korisnicima riješenje za tekuća pitanja na vašem tržištu i postavite je na web sami !
PROJEKATA
KLIJENATA
POPIJENIH KAVA
GODINA ISKUSTVA
Content je za prave futuriste !
Svima poznat osjećaj da netko prati vas i vaše radnje na internetu ? U pravu ste ! Dok se nalazite u sferi digitalnog svemira, kolačići (cookies) kao najvjerniji sateliti marketinških kompanija snimaju vaše radnje (sessions). Dakle, svaki put kada vam se na nekom “trećem” webu prikazuju oglasi o proizvodima za koje ste pokazali interes i prethodno ih pretraživali to je upravo zbog kolačića treće strane koji ne dolaze direktno od weba na kojem se trenutno nalazite, a koji su omogućili da web preglednik pohrani vaše kretnje webom i iskoristi ih u svrhe oglašavanja.
S obzirom na to da Google popriličnu pažnju usmjerava na zaštitu i privatnost svojih korisnika, njegova najava da će ukinuti third party kolačiće uzdrmala je svijet digitalnog marketinga. Upravo se zbog toga smatra kako budućnost marketinga leži u kreiranju kvalitetnog sadržaja kojim će se privući željena publika jednom kad korisnikovo ponašanje i interesi ne budu bili dostupni putem kolačića.