7

Dogovorimo besplatnu analizu sada !

U digitalnom svemiru google je najveća galaksija!

“Kada Google kihne, cijeli se svijet interneta prehladi!” fraza je koja najbolje opisuje važnost ovog diva za današnje društvo. Iako su društvene mreže sve popularnije i zastupljenije u digitalnom marketingu, s obzirom na platofrme kao što su Google tražilica, Google Chrome preglednik, operacijski sustav Android, Gmail servis, Google karte i YouTube čiji broj korisnika nemilice raste jasno je tko je pravi vladar digitalnog svemira.

Upravo su zbog toga kompanije diljem svijeta prepoznale Google kampanje kao ključ za unapređivanje vlastitog poslovanja, a koliko se njih svakodnevno oglašava putem njegovih kanala dokazuje i činjenica da najveći broj prihoda Google ostvaruje od oglašavanja, čak više od 80% ukupnih prihoda !

Postanite vidljivi

Korisnici najčešće otvara one web stranice koje se nalaze među prvim ponuđenim rezultatima pretrage – bilo bi zgodno da se nađete upravo među njima !

Najbolji povrat

S obzirom na to da se Google naplati samo onda kada korisnik doista klikne na oglas, vaš budžet troši se razumno a povrat na uloženo bolji je od ostalih oblika digitalnog marketinga.

Povećajte prihode

Biti prepoznat od Googlea kao relevatno rješenje za pretrage njegovih korisnika višestruko će povećati posjećenost vašeg weba i u konačnici povećati prihode !

Budite kvalitetni

Google je osjetljiv prema svojim korisnicima ali i pravedan – kvalitetetni oglasi i stranice bogate odgovarajućim sadržajima uvijek će imati prednost na njihovoj tražlici.

Najpouzdaniji suputnik u vašoj avanturi !

Za svakog tko planira ozbiljnije ući u sfere digitalnog marketinga, Google je najbolji i najpouzdaniji prijatelj na tom putovanju ! On izuzetno cijeni kvalitetu i drži do svojih korisnika kojima želi pružiti najbolje moguće iskustvo dok koriste njegove platforme.

Stoga vas Google tjera da budete najbolja verzija sebe – kvalitetni, potpuni oglasi i relevantan, originalan sadržaj uvijek će biti nagrađeni. To stvara svojevrsnu “win-win” situaciju za oboje – vi ćete generirati veći broj posjeta, a Google će dobiti korisnike koji su zadovoljni pronalaskom sadržaja relevantnog za njihovu pretragu.

Budite tu kad vas vaši klijenti trebaju!

Ono što Google oglašavanje čini najuspješnijim načinom oglašavanja digitalnim kanalima činjenica je da se oglasi prikazuju baš onda kad vas potencijalni kupci najviše trebaju !

Svi smo se našli u situacijama kada nas zanima određeni porizvod ili usluga i momentalno hvatamo mobitel i pretražujemo internet. Upravo se zato smatra da se Google oglasi prikazuju pravim skupinama korisnika i to onda kada određeni interes već postoji – na vama je da budete prisutni kad ste najpotrebniji !

što vas zapravo zanima !

Što su Google oglasi i zašto ih odabrati ?

Google oglasi najpopularniji su oblik oglašavanja u digitalnom marketingu – naročito kad se radi o PPC ( pay per click ) oglasima. Razlozi za oglašavanje putem Googlea su brojni, a posebno se ističu vidljivost web stranice i najbrže postizanje visokih pozicija na tražilici, preciznost prikaza oglasa relevatnoj publici i veći povrat na investiciju (ROI) od ostalih načina oglašavanja.

Koliko koštaju Google oglasi ?

Google oglasi spadaju u PPC (Pay per Click) oglašavanje što podrazumijeva veoma razumno i ekonomično trošenje Vašeg budžeta – naplata se događa onda kada netko doista klikne na Vaš oglas. Koliki budžet je potreban kako bi se zadržali na vodećim pozicijama pak ovisi o brojnim faktorima, a među bitnijima se izdvaja konkurentnost ključnih riječi odnosno koliko često druge kompanije koriste takve relevantne izraze u svojim kampanjama. Detaljnom analizom takve se stvari mogu utvrditi kao i kontinuirano pratiti koje izraze korisnici pretražuju, kako bi što bolje optimizirali Vašu kampanju.

Kako funkcioniraju Google oglasi i jesu li stvarno učinkoviti ?

Oglašavanje ovim putem izuzetno je efikasno upravo zbog razloga što se oglasi prikazuju u onom trenutku kada je najveći interes korisnika za proizvodima i uslugama koje se podudaraju s onima koje Vi nudite. Kad smo zainteresirani za neki proizvod, velika većina nas uvijek će prvo pretražiti internet prije odluke o kupovini i informirati se o cijenama, o iskustvima i slično – upravo u tim trenucima Vaši će se oglasi prikazivati !

Hoće li korisnici stvarno kliknuti na vaš Google oglas ?

Ako je kampanja Google oglašavanja kvalitetno postavljena ljudi će posjećivati Vaše web mjesto putem oglasa i u konačnici povećati Vaše poslovanje. Dobro postavljena kampanja prikazivati će Vaše oglase korisnicima onda kada pretražuju pojmove relevantne za proizvode i usluge koje nudite i kada su dobro lokacijski postavljeni.

Koji su mogući oblici Google oglašavanja ?

Google oglasi prikazuju se u dva oblika: kao izlistani rezultat pretrage najrelevantijih stranica za pretraživanje (search network) ili kao grafičko oglašavanje na web stranicama trećih strana (display network). 

Koje su prednosti korištenja Google oglasa ?

Jedna od najvećih prednosti Google oglasa upravo je jasan način na koji se filtirira kome će se ti oglasi prikazivati a kome ne – oglas se prikazuje samo onima koji pretražuju relevantne (ključne) riječi za Vaše poslovanje. Također, te se ključne riječi mogu mijenjati tijekom kampanje kako bi se na što bolji način približili potencijalnim korisnicima. Osim toga, oglase možemo prilagoditi lokacijski, po govornom području, čak i odabrati doba dana kada će se prikazivati dok je sustav naplate veoma jasan i jednostavan – plaćate samo onda kada netko doista klikne na Vaš oglas !

"Klikaju" li korisnici stvarno na Google oglase ?

Posljednja istraživanja ukazuju na to da stotine milijuna korisnika najpopularnije tražilice klikne i otvara Google oglase. Većina korisnika pretraživajući na Googleu otvara neke od prvih ponuđenih stranica i najčešće ne primjećuje razliku između oglasa i običnog rezultata pretrage.

Što je Remarketing i tko vas to prati dok koristite internet ?

Remarketing je strategija oglašavanja koju Google nudi tako da se pomoću kolačića prikupljaju korisnikove radnje na vašem webu, zatim stvaraju liste za remarketing i u konačnici obliku display network oglasa nastoje da se korisnik ponovno vrati na vašu stranicu. Dakle, kad god bezbrižno “surfate” netom i nailazite na oglase o cipelama koje ste nedavno pretraživali – da, netko (algoritmi) su pratili vaše kretanje na webu i nude vam natrag proizvod za koji ste zainteresirani !

Odrađenih projekata

Aktivnih zadovoljnih klijenata

Popijenih kava

Godina iskustva

Google karte – ne zanemarujte destinaciju putovanja !

U procesu marketinga od posjetitelja web stranice pa do kupovine proizvoda, nekad i najmanji korak može biti presudan. Tako nekad raziku između vas i vaše konkurencije može donijeti činjenica da ste točni i optimizirani na Google kartama, što je izuzetno bitno za lokalna gospodarstva.

Također, praksa može potvrditi kako bolju konverziju postižu oglasi s ključnim riječima kao što su “dijelovi za brod u Zagrebu” od onih općenitijih kao “dijelovi za brod”, upravo zbog toga što ljudi koriste Google pretraživanje kada su najbliže odluci o kupovini i najčešće su spremni posjetiti vas ako se nalazite u krugu nekoliko kilometara !